Servisní smlouvy
Servisní, nebo-li maintenance smlouvy (MS) jsou produktem, který využívají především klienti menší a střední velikosti. Jedná se o individuální smluvní vztah, který jasně definuje servisní odezvy, pravidelné kontroly a údržbu, ale také další důležité priority pro udržení funkčnosti celého IT systému zákazníka.
V rámci MS zajišťujeme komplexní dodávky služeb prostřednictvím našich IT specialistů. Ti zajišťují dohled nad chodem celých IT systémů a pravidelnou údržbou se snaží předcházet jejich pádům.
Výhody maintenance smlouvy:
- Profesionalita – správu zajišťují pouze proškolení a zkušení IT specialisté
- Úspora nákladů – snížení přímých (mzdy) i nepřímých (školení, nové technologie) nákladů
- Prevence – předcházení zbytečným výpadkům chodu IT, díky pravidelným kontrolám a údržbě
- Optimalizace – pravidelná spolupráce vede k optimalizaci chodu IT systému podle skutečných potřeb
- Odezva (response time) – v případě poruchy je zaručena rychlost řešení požadavku opravy
Garantujeme:
- Dodržení smluvených cen
- Profesionální a osobní přístup
- Stabilitu řešení
- Funkčnost řešení
- Rychlost
- Flexibilitu
- Plnou podporu uživatelům
- Bezpečnost
- Diskrétnost
Reference naleznete zde.
- Úvodní stránka
- Servis, správa a sítě
- Servisní smlouvy