Servisní smlouvy

Servisní, nebo-li maintenance smlouvy (MS) jsou produktem, který využívají především klienti menší a střední velikosti. Jedná se o individuální smluvní vztah, který jasně definuje servisní odezvy, pravidelné kontroly a údržbu, ale také další důležité priority pro udržení funkčnosti celého IT systému zákazníka.

V rámci MS zajišťujeme komplexní dodávky služeb prostřednictvím našich IT specialistů. Ti zajišťují dohled nad chodem celých IT systémů a pravidelnou údržbou se snaží předcházet jejich pádům.

Výhody maintenance smlouvy:

  • Profesionalita – správu zajišťují pouze proškolení a zkušení IT specialisté
  • Úspora nákladů – snížení přímých (mzdy) i nepřímých (školení, nové technologie) nákladů
  • Prevence – předcházení zbytečným výpadkům chodu IT, díky pravidelným kontrolám a údržbě
  • Optimalizace – pravidelná spolupráce vede k optimalizaci chodu IT systému podle skutečných potřeb
  • Odezva (response time) – v případě poruchy je zaručena rychlost řešení požadavku opravy

Garantujeme:

  • Dodržení smluvených cen
  • Profesionální a osobní přístup
  • Stabilitu řešení
  • Funkčnost řešení
  • Rychlost
  • Flexibilitu
  • Plnou podporu uživatelům
  • Bezpečnost
  • Diskrétnost

Reference naleznete zde.

 
 
Proset proset-logo